سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس بسیار به درس و مباحثه علم بپردازد، آنچه را فرا گرفته از یاد نبرد و آنچه را ندانسته فرا گیرد . [امام علی علیه السلام]
قرآن و باستان شناسی - قرآن و حدیث
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • دکتر بی آزار شیرازی در دانشگاه قم:
    باستان شناسی قرآن، شناسایی نقش انبیاء در سالم سازی تمدن های بشری است

    سرویس شهرستان ها
    نشست علمی با موضوع «باستان شناسی قرآن» با حضور و سخنرانی دکتر بی آزار شیرازی در تالار شیخ مفید(ره) دانشگاه قم برگزار شد.
    بنابه گزارش روابط عمومی دانشگاه قم در این نشست علمی که جمع زیادی از دانشجویان و اساتید دانشگاه حضور داشتند استاد بی آزار شیرازی رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی طی سخنانی «باستان شناسی قرآن کریم» را یکی از علوم جدید قرآن مجید دانست و سپس به اهمیت این علم و فواید آن اشاره کرد.وی اظهار داشت: قرآن کریم بخش وسیعی را به آغاز آفرینش جهان و انسانی و درس هایی از تاریخ امم پیشین، پیامبران و پادشاهان اختصاص داده و بیش از 13بار به سیر و سیاحت در زمین برای مطالعه تاریخ پیشینیان تأکید کرده است.
    دکتر بی آزار شیرازی در این نشست علمی فوائد و نتایج باستان شناسی قرآن را مطرح کرد و بیان داشت: باستانشناسی حقیقت اخبار غیبی قرآن را آشکار می گرداند و نشان می دهد که قرآن از جانب خدا بوده، کاملاً منطبق با واقعیت هاست که مکرراً به دنبال بیان سرگذشت پیشینیان می فرماید: این از اخبار غیبی است که ما به سوی تو وحی می کنیم و نه تو و نه قوم تو قبلاً از آنها اطلاعی نداشتید، به عنوان نمونه قرآن از کاربرد میخ ها در کشتی نوح خبر داده و کشفیات اخیر باستان شناسان، آن را به اثبات رسانده است.



    بی آزار شیرازی ::: جمعه 85/9/17::: ساعت 8:7 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 1
    بازدید دیروز: 0
    کل بازدید :22838

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    قرآن و باستان شناسی - قرآن و حدیث

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<