سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمان برهنه است و جامه آن تقوا و زیورش حیا و دارایی اش فقه و میوه اشدانش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
محقق پروری اسلام - قرآن و حدیث
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار

  •              سخنرانی حجةالاسلام دکتر عبدالکریم بی آزار شیرازی                                حجةالاسلام دکتر عبدالکریم بی آزار شیرازی گفت : آیات قرآنی محقق پرور است و انسان را به اندیشه کردن فرا می خواند.
           به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد این استاد حوزه و دانشگاه در نشست مقدماتی همایش های پژوهش های  قرآنی حوزه و دانشگاه در جمع اساتید و هیت علمی دانشگاه های کشور و مدرسین حوزه علمیه در این واحد دانشگاهی افزود :
          قرآن کریم از اولین آیه که نازل شده است انسان را به فراگیری علم ترغیب کرده  است. وی اظهار داشت امتیاز اسلام به دیگر ادیان در این است که اسلام پیرو خود را ترغیب به یادگیری و پرسش می کند اما در دیگر ادیان همه دستورات باید تعبدی پذیرفته شود .
          بی آزار شیرازی با بیان اینکه قرآن همیشه حی و حاضر است و کهنه نمی شود گفت: از آنجا که خداوند قرآن را نازل کرده  وبرای او زمان معنایی ندارد پس کلام  خداوند نیز اسیر زمان نیست و کهنگی ندارد . وی خاطر نشان کرد : یکی از مشکلات علوم امروزی در غرب آن است که ارتباط هر پدیده و خود را با خالق قطع کرده است اما علوم در قرآن انسان را با خودشناسی ، خداشناسی و معاد همراه می کند .گفتنی است این نشست در محور های قرآن ، ادب و هنر – قرآن و اقتصاد – قرآن و جامعه شناسی – قرآن و طب  و ... به مدت ٢ روز در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد .



    بی آزار شیرازی ::: جمعه 85/9/17::: ساعت 7:58 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 4
    بازدید دیروز: 0
    کل بازدید :22841

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    محقق پروری اسلام - قرآن و حدیث

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<